Plov(kip)div - Reisverslag uit Balkan, Bulgarije van Rob Haksel - WaarBenJij.nu Plov(kip)div - Reisverslag uit Balkan, Bulgarije van Rob Haksel - WaarBenJij.nu

Plov(kip)div

Door: Jeanet en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

11 Mei 2014 | Bulgarije, Balkan

Gisteren 10 mei, het regenachtig Istanbul verlaten. Aan de grens weer 2uur
Stlgestann. In Bulgarije is het weer stukken beter ik looop vandaag de hele dag in korte broek en t. Shirt bij 25 graden. Dus behalve cultuur hebben we ook bier gehapt. Ons hotel is geweldig geliefd voor trouwerijen, gisteren :-) twee en ook vandaag is het weer raak. Ik ga weer proberen wat foto,s toe te voegen

  • 11 Mei 2014 - 18:53

    Monique Van Wijk:

    Ha familie, blij dat het weer daar beter is. Hier giet en stormt het.
    Ik vandaag Tamira even gezien bij mijn moeder was gezellig en lekker over Floria zitten oraten.
    Nu geniet nog lekker zie de foto s tegemoet groetjes uit koud en nat Nederland.

  • 14 Mei 2014 - 04:45

    Els:

    Zo te zien genieten jullie wel,en zulk moi weer
    Is ook mooi meegenomen.
    In Sofia zijn Loek,Martine en ik ook geweest, ik dacht dat ze daar een groot amfi
    Theater hebben.
    Nu luitjes veel reis plezier. Groetjes Els

Tags: e isn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bulgarije, Balkan

Balkanexpres

Rondje Balkan

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2014

Munchen

16 Mei 2014

Belgrado

15 Mei 2014

Sofia

14 Mei 2014

Sofia

13 Mei 2014

wijnproeven
Rob

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 6445

Voorgaande reizen:

10 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 April 2014 - 19 Mei 2014

Balkanexpres

Landen bezocht: