Sofia - Reisverslag uit Balkan, Bulgarije van Rob Haksel - WaarBenJij.nu Sofia - Reisverslag uit Balkan, Bulgarije van Rob Haksel - WaarBenJij.nu

Sofia

Door: Jeanet en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

14 Mei 2014 | Bulgarije, Balkan

Eerst vragen beantwoorden. We hebben met behulp van bulgaarse mensen binnen 3 kwartier. De band verwisseld en dus vandaag door gereisd naar Sofia. Helaas geen extra dag Tamira. Een glas wijn in Bulgarie kost in het hotel ongeveer 4 en 6 lev'sdan is omgerekend 2 a 3 euro afhankelijk waar je zit, hotel of ergens in een bar. Els jouw reactei is binnen gekomen. Dus dat gaat goed. Vandaag viaeen middeleeuws klooster naar Sofia gereden. Dat klooster staat op dewereld erfgoed lijst ziet ers schiterenda uit, je mag er niet fotograveren, dus war doet Rob?juist een foto makenn. Komte ern een patriarch naar mij toe en die wilde met foto camera afpakken dta ging niet lukken, maar ik moest wel de onname deleten heb ik dan maar gedaan. Het was tijdens het bezoek droog maar op deweg naar Sofia begon het gieten en dus kwamen wij aan in de stromende regen in een lux hotel, het luxte toe nu toe. Via whatsaapp zal ik wel een foto sturen. Vanovond gaan we lichtjes toer doen en dus morgen, Wordt vervolg

  • 14 Mei 2014 - 18:59

    Monique Van Wijk:

    Lijkt me een geweldige reis, ik ben niet zo'n voorstander van oostblok landen maar eris genoeg te zien veel cultuur en ik denk ook mooie natuur.
    Ook uit de verhalen lees ik dat de bevolking aardig is.
    Hier goot het vanmorgen maar in de middag weer volop zon.
    Heb een lief kaartje gehad van Robert fam.
    Nog veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bulgarije, Balkan

Balkanexpres

Rondje Balkan

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2014

Munchen

16 Mei 2014

Belgrado

15 Mei 2014

Sofia

14 Mei 2014

Sofia

13 Mei 2014

wijnproeven
Rob

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 6437

Voorgaande reizen:

10 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 April 2014 - 19 Mei 2014

Balkanexpres

Landen bezocht: