wijnproeven - Reisverslag uit Balkan, Bulgarije van Rob Haksel - WaarBenJij.nu wijnproeven - Reisverslag uit Balkan, Bulgarije van Rob Haksel - WaarBenJij.nu

wijnproeven

Door: Jeanet en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

13 Mei 2014 | Bulgarije, Balkan

Vandaag Onder een stralende zon naar Melnik gereden het bekendste wijngebied in Bulgarije. Vergelijkbaar met de Bordeaux. eeerst beklommen wij berg naareen oud huis van een vroegere wijnboer.Jeanet met stok over de kasseien de berg op. Daarna een heerlijke lunch met wijnproeverij. 4 soorten.Op de terugweg kreeg de bus panne een stuk ijzer in de voorband.Met behulp van bukgaren was het akkevietje snel verholpen. Wij verblijven in een ski gebied, maar het seizoen is overdus alle hotels zijn leeg of gesloten.in ons luxe hotel verblijft slechts ons gezelschap. Morgen gaan wij naar Sofia

• 13 Mei 2014 - 19:58

Tamira:

En beginnen jullie al moe te worden? Ja ma, je moet er wat voor over hebben voor een glaasje wijn. Smaakte zeker wel heel lekker. Mocht je nog wat kopen of moest je het dan zelf de kasseien weer naar beneden dragen. Dat hebben ze dan niet goed geregeld, niet commercieel.
    Wat kost een glaasje wijn eigenlijk daar in de Balkan op een terrasje?
    Hier gaat alles zijn gangetje. Zondag even bij tante Els geweest. Monique en Ton waren er ook. Tante Els leest jullie verslagen ook en heeft geprobeerd te reageren. Maar het lukte haar niet. Dus blijf gewoon lekker doorschrijven. We kijken uit naar de verslagen. Veel plezier nog, dikke doei. XX

• 13 Mei 2014 - 21:50

Monique Van Wijk:

Ha en hier ben ik weer, was afgelopen zondag inderdaad even gezellig met Tamira bij mama.
    Ik stuur elkekeer de link door.
    Wat ik raarvind is dat ik eerst fot's van jullie zag en die nu kwijt ben.
    En is Bulgaarse wijn lekker?
    Volgens mij heb ik dat nog nooit gedronken.
    Het weer wordt langzaam weer beter hier.
    Goed hoor tante dat stuk over de kasseien lopen.
    Nu nog veel plezier xxx.

• 14 Mei 2014 - 04:51

Els:

Ik heb net een stukje geschreven maar floept het is weg.

Nu alleen maar de groeten, mocht je ene Willem en Jopie zien doe ze dan de groeten
    Liefs els