Istanbul - Reisverslag uit Balkan, Bulgarije van Rob Haksel - WaarBenJij.nu Istanbul - Reisverslag uit Balkan, Bulgarije van Rob Haksel - WaarBenJij.nu

Istanbul

Door: Jeanet en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

08 Mei 2014 | Bulgarije, Balkan

Vandaag cultuur happen.2 moskeeen en een Top kapi paleqis. Je wee wel van de inbraak de dolk lag er ook. Zo ook een joekel van een diamant. Je moet het gezien hebben is erg indrukwkkend. Ook de moskee Aja Sofia is erg indrukwekkend. Is niet meer als moskee ingebruik. Dus we mochten onze schoenen aaanhouden' Na Topkapi paleis naar deBlauwe moskee. Die wordt nog wel gebruikt dus schoenen ui en Jeanet hoofddoek om en jas aan
Geen blote schouders. Morgen bootje varen en dan shoppen, geen cultuu meer.r

• 08 Mei 2014 - 18:32

Monique Van Wijk:

Ha gaaf zo'n grote diamant hebben wij niet gezien jammer.
    Hoop dat bij jullie het weer beter is, hier goot het vandaag.
    Veel plezier met shoppen

• 08 Mei 2014 - 20:40

Lisette:

Dat geen cultuur meer klinkt alsof jullie blij zijn dat je niet verplicht meer iets moeten zien van een land, terwijl jullie reis toch vol met culturele hoogtepunten zit. Veel plezier met shoppen in de bazar. Kun je lekker onderhandelen. Kus

• 10 Mei 2014 - 16:50

Ton:

Hoi Rob,
    Je ziet nog meer van de wereld dan ik..hahhaha, hoop dat jullie ook een reisje op de bosporus hebben gehad.
    Ik weet niet hoelang jullie nog blijven maar ga zeker even naar de wijk beyoglu wel uit kijken voor de moslims ( maar diep in de wijk zelf kun je gewoon waanzinnig lekker eten ( mosselen in hete saus moet je een keer proberen) ook de lokale wijn is goed.

Kijk uit op straat want zelfs in Napels rijden ze nog beter dan in.....hahahhahaha

Liefs van mij en Nancy

• 10 Mei 2014 - 22:35

Jacques:

Hoi, Rob en Jeanette.
    Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. ik moet tot mijn spijt mededelen dat wij woensdag 7 mei een rouwkaart in jullie brievenbus hebben gekregen. Het betreft Coba van der Weegen-Hoogendorp overleden op 3 mei 2014. De Crematie was afgelopen donderdag 8 mei. Geen excuus maar de kaart was dan toch te laat.
    Nog een fijne week en nogmaals excuus voor de late berichtgeving.

Jacques en Grada